» » 9.10.11.12 Sınıf Dil Anlatım ve Edebiyat Ders Notları (Sınıflara Göre)

  1. 9. Sınıf Dil ve Anlatım Dersi Konuları ve Konu Anlatımları
  2. Anlam İlişkilerine Göre Kelimeler (9.Sınıf Konu Anlatım)
  3. Anlatım Birimi Olarak Paragraf -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  4. Bildirdikleri Kiplere Göre Cümleler- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  5. Cümlede Anlamın Oluşumu (9.Sınıf Dil ve Anlatım)
  6. Dil ve Kültür İlişkisi- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  7. Dilek- İstek Cümleleri -9.Sınıf Dil ve Anlatım
  8. Dillerin Sınıflandırılması- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  9. Haber Cümleleri -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  10. Haber ve Dilek Kiplerinde Olumluluk – Olumsuzluk
  11. Haber ve Dilek Kiplerinde Soru -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  12. Kelime Grupları- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  13. Kelimede Anlam ve Kavram- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  14. Kelimelerde Anlam Değişmeleri- 9. Sınıf Dil ve Anlatım
  15. Kelimelerin Farklı Anlamlarda Kullanımı (9.Sınıf Dil ve Anlatım)
  16. Metin ve Paragraf -9. Sınıf Dil ve Anlatım-
  17. Metinde Kazandıkları Anlamlara Göre Cümleler -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  18. Noktalama İşaretleri- 9. Sınıf Dil ve Anlatım
  19. Paragrafta Anlam ve Ana Düşünce -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  20. Paragrafta Düşünceyi Geliştirme Yolları -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  21. Paragrafta Yapı -9.Sınıf Dil ve Anlatım-
  22. Ses Olayları- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  23. Telaffuz (Söyleyiş)- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  24. Türk Dilinin Tarihi Gelişimi ve Türkiye Türkçesi- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  25. Türkçe'nin Sesleri ve Özellikleri- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  26. Yazım Kuralları- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  27. İletişim- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  28. İnsan, İletişim ve Dil- 9.Sınıf Dil ve Anlatım
  1. 10. Sınıf Dil ve Anlatım Dersi Konuları ve Konu Anlatımları
  2. Anlatım Türlerinin Sınıflandırılması -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  3. Anlatıma Hazırlık -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite
  4. Anlatımda Anlatıcının Tavrı -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  5. Anlatımda Sınırlandırma -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  6. Anlatımda Tema ve Konu -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  7. Anlatımın Oluşumu -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  8. Anlatımın ve Anlatıcının Amacı -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  9. Anlatımın Özellikleri -10.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  10. Açıklayıcı Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite
  11. Betimleyici Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  12. Coşku ve Heyecana Bağlı (Lirik) Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  13. Destansı (Epik) Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  14. Düşsel (Fantastik) Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  15. Emredici Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  16. Gelecekten Söz Eden Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  17. Kanıtlayıcı Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  18. Mizahi Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  19. Panel -10.Sınıf Dil ve Anlatım 1.Ünite-
  20. Sunum -10.Sınıf Dil ve Anlatım 1.Ünite-
  21. Söyleşmeye Bağlı Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  22. Tartışma -10.Sınıf Dil ve Anlatım 1.Ünite-
  23. Tartışmacı Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite
  24. Öyküleyici Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  25. Öğretici Anlatım -10.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  1. 11. Sınıf Dil ve Anlatım Dersi Konuları ve Konu Anlatımları
  2. Anı (Hatıra) -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  3. Biyografi (Hayat Hikâyesi), Otobiyografi -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  4. Deneme -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  5. Eleştiri (Tenkit) -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite- 
  6. Fıkra -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  7. Gezi Yazısı (Seyahatname)-11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  8. Günlük (Günce) -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  9. Haber Yazıları -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  10. Makale -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite- 
  11. Mektup -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  12. Metinlerin Sınıflandırılması -11.Sınıf Dil ve Anlatım 1.Ünite-
  13. Röportaj -11.Sınıf Dil ve Anlatım 3.Ünite-
  14. Sohbet (Söyleşi) -11.Sınıf Dil ve Anlatım 2.Ünite-
  1. 13 ve 14. Yüzyıl Türk Edebiyatı
  2. 1940’tan Sonra Yeni Tür Edebiyatında Bağımsız Şairler
  3. Anlatmaya Bağlı Edebi Metinler
  4. Anonim Türk Halk Edebiyatı
  5. Aruz Kalıplarıyla İlgili Uygulamalar
  6. Aruz Kalıplarıyla İlgili Uygulamaların Cevapları
  7. Aruz Ölçüsünün Özellikleri?
  8. Aşık Edebiyatı
  9. Aşık Edebiyatı Nazım Türleri
  10. Aşık Edebiyatında Türler
  11. Aşık Edebiyatının Sanatçıları
  12. Aşık Veysel'in Hayatı ve Sanat Anlayışı
  13. Batı Edebiyatında Akımlar
  14. Batı Edebiyatının Tarihsel Gelişimi
  15. Batı Etkisindeki Türk Edebiyatı
  16. Beş Hececiler
  17. Beş Hececiler
  18. Bir Metin veya Edebi Eser Nasıl İncelenmeli?
  19. Birinci Yeniciler (Garipçiler)
  20. Cahit Sıtkı Tarancı'nın Hayatı ve Eserleri
  21. Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı ve Sanatçıları
  22. Cumhuriyet Dönemi ve Sonrası Türk Şiiri
  23. Destanların Özellikleri ve Türk Destanları
  24. Dini Tasavvufi Halk Edebiyatı ve Türleri
  25. Divan Edebiyatı Tarihçesi ve Özellikleri
  26. Divan Edebiyatında Düz Yazı Biçimler
  27. Divan Edebiyatında Nazım Biçimleri
  28. Divan Edebiyatında Nazım ve Nesir Şekillerinin Özellikleri
  29. Divan Edebiyatında Sanatlar
  30. Divan Edebiyatında Şiirlerin Özellikleri ve Türleri
  31. Divan Edebiyatının Dönemleri (Yüzyıllara Göre)
  32. Divan Edebiyatının Genel Özellikleri
  33. Divan Şairleri (Fuzuli, Baki,Şeyh Galip)
  34. Edebi Akımların Temsilcileri ve Özellikleri
  35. Edebi Sanatların Tamamı
  36. Fecr-i Ati Edebiyatı ve Temsilcileri
  37. Halk Edebiyatının Önemli Şairleri
  38. Hisarcılar
  39. Maviciler (Edebiyat Konu Anlatımı)
  40. Memleketçiler Şiir Akımı
  41. Milli Edebiyat Dönemi Ve Sanatçıları
  42. Servet-i Fünun Edebiyatı ve Temsilcileri
  43. Tanzimat Edebiyatı ve Sanatçıları
  44. Tanzimat’ta Seyirci ve Tiyatro Anlayışı
  45. Tekke Edebiyatı Nazım Türleri
  46. Toplumsal Gerçekçiler (Edebiyat Konu Anlatımı)
  47. Türk Destanlarının Özellikleri
  48. Yedi Meşaleciler

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yok.. Yaparmısın ?